Szkolenia

Empatia w biznesie – klucz do skutecznej komunikacji

Warsztat rozwijający umiejętność empatycznego słuchania i komunikacji, które przekładają się na lepszą współpracę i większą efektywność w organizacji. Uczestnicy poznają mechanizmy budowania zaufania, techniki aktywnego słuchania i sposoby na zwiększenie zaangażowania zespołów poprzez autentyczną komunikację.

Neuroinkluzja i różnorodność w miejscu pracy

Warsztat dla liderów i zespołów HR, którzy chcą lepiej rozumieć potrzeby neuroatypowych pracowników i wdrażać inkluzywne praktyki. Uczestnicy dowiedzą się, jak projektować środowisko pracy sprzyjające różnorodnym stylom myślenia oraz jak komunikować się w sposób dostępny i angażujący dla wszystkich.

Społeczny wymiar ESG – jak skutecznie integrować „S” w strategii firmy

Warsztat dla firm, które chcą wzmocnić swój wpływ społeczny i lepiej adresować kwestie pracownicze, różnorodność, inkluzywność i relacje z lokalnymi społecznościami. Pokazujemy, jak strategicznie podejść do „S” w ESG, mierzyć efekty działań i skutecznie komunikować je interesariuszom, unikając jedynie deklaratywnego podejścia.

Poznaj ofertę coachingu biznesowego

Skip to content